Szponzorált esküvő

Courtney McKenzie és vőlegénye úgy döntöttek, kicsit másként finanszírozzák esküvőjüket mint az megszokott lenne. A fiatal pár cégek logóit hordaná az esküvői ruhájukon, valamint mindenféle hirdetést és reklámot helyezne el az esküvői fotókon is, amelyeket aztán posztolnának is.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
életmód
2014. szeptember 07. Gyarmati Orsolya

Courtney McKenzie és vőlegénye úgy döntöttek, kicsit másként finanszírozzák esküvőjüket mint az megszokott lenne. A fiatal pár cégek logóit hordaná az esküvői ruhájukon, valamint mindenféle hirdetést és reklámot helyezne el az esküvői fotókon is, amelyeket aztán posztolnának is.


A pár egy honlapot is készített, amelyen leírják céljukat: 2014 decemberében Thaiföldön szeretnének összeházasodni, és ehhez szponzorokat keresnek. A beérkező felajánlások egy százalékát McKenzie-ék rászorulóknak juttatnák el. 

“Minden évben elmegyünk valahová nyaralni, de Thaiföldön még soha nem voltunk, ezért úgy döntöttünk, ott házasodunk össze.”, mesélték a BuzzFeednek. Courtney és Jamil célja, hogy nem kevesebb mint 30 ezer dollárt gyűjtenek majd össze leendő támogatóiktól álmuk megvalósításához.

“Úgy tervezzük, hogy a Twitter, a Facebook és az Instagram segítségével végigposztoljuk az egész utunkat, miközben természetesen a ruháinkon is viseljük majd a szponzoráló cégek logóit”, mondta McKenzie.

Ti rátennétek mondjuk egy bank vagy egy autómárka logóját az esküvői ruhátokra egy ingyenes thaiföldi utazás reményében?