Ételmarketing: célkeresztben a gyerekek

Sok gyerek nő fel mikrózott mirelit ételeket és porkajákat eszegetve. Nem csoda: az élelmiszeripar kifinomult trükkjei szinte beleédesgetik a kosarakba az egészségtelen ételeket.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
2012. június 10. Gyarmati Orsolya

Sok gyerek nő fel mikrózott mirelit ételeket és porkajákat eszegetve. Nem csoda: az élelmiszeripar kifinomult trükkjei szinte beleédesgetik a kosarakba az egészségtelen ételeket.


A srác hazaér az iskolából, ledobja a táskáját, feltépi a hűtőt, kivesz egy kólát, magára csukja a szobája ajtaját, feltekeri a hangerőt, és ugyanezzel a mozdulattal kinyitja a kóla tetejét, majd az ágyára dől, élvezi a zenét, kizárja a világot – nagyjából így fest az üdítőgyár legújabb reklámfilmje. Az üdítősüveget leszámítva a jelenet mindenki számára ismerős, aki volt már tinédzser.