Feszes fenék, szexi has: 4 gyakorlat csak nőknek!

Az alábbi gyakorlatok kifejezetten nőknek tökéletesek, hiszen épp a problémás területek - a has, popsi, comb és a kar karcsúsítását célozzák.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
2011. november 17. szabo.daniel

Az alábbi gyakorlatok kifejezetten nőknek tökéletesek, hiszen épp a problémás területek – a has, popsi, comb és a kar karcsúsítását célozzák.


Szakértőnk, Lencsés Rita fitneszedző segítségével most olyan gyakorlatokkal ismerkedhetsz meg, amelyek a leginkább problémás női testtájak, azaz a has, a comb, a fenék és a kar formálását karcsúsítását célozzák.

1. Karcsú combok
a) Kiinduló helyzet: Terpeszállás, a kezek a csípőn. A térd a lábfej irányába néz.
b) Hajlítsd be a térdedet, ügyelve arra, hogy az ne kerüljön a bokád elé, majd nyújtsd ki a lábaid. Végezz belőle 3×12 darabot.
2. Formás fenék
a) Kiinduló helyzet: Jobb oldalfekvés, enyhén behajlított lábakkal. A bal kar a tarkón, a jobb a talajon, a test előtt kinyújtva.
b) Törzsfordítás közben végezz lábszáremelést úgy, hogy a mozdulat közben ne billenjen el a medencéd! Végezz mindkét oldalra 3×15 darabot a gyakorlatból. A farizmok mellett a külső csípő- és a törzsizmokat is erősíti.
3. Fekvőtámasz az izmos karokért
a) Kiinduló helyzet: szűk, kb. vállszélességű térdelő tenyértámasz. A térd és a lábfej folyamatosan a talajon.