6550 csomag pelenka rászoruló kisgyerekeseknek

2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a Karitásszal és a Pampers-szel közös kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A mostani kampányba már országszerte 262 dm-üzlet kapcsolódott be, így növekedett a támogatott családok száma is.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
2013. február 13. Gyarmati Orsolya

2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a Karitásszal és a Pampers-szel közös kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A mostani kampányba már országszerte 262 dm-üzlet kapcsolódott be, így növekedett a támogatott családok száma is.


Az akció eredményeként 262 kisgyermekes család kapott egyenként 25 csomag pelenkát, amely mintegy fél évre elegendő mennyiség, tudtuk meg a Karitász sajtóirodájától.

A két hónapos akció alatt a dm vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel adományként, amelyeket a szervezet pelenkák formájában továbbított a Karitász által kiválasztott családoknak.

Az akció lezárásaként ma délelőtt több családnak is átadták az egyenként 25 csomag pelenkát a dm és a Karitász vezetői a budapesti Szent Erzsébet Karitász Központjában.