6550 csomag pelenka rászoruló kisgyerekeseknek
2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a Karitásszal és a Pampers-szel közös kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A mostani kampányba már országszerte 262 dm-üzlet kapcsolódott be, így növekedett a támogatott családok száma is.
2012 novemberében a dm drogerie markt ismét elindította a Karitásszal és a Pampers-szel közös kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A mostani kampányba már országszerte 262 dm-üzlet kapcsolódott be, így növekedett a támogatott családok száma is.
Az akció eredményeként 262 kisgyermekes család kapott egyenként 25 csomag pelenkát, amely mintegy fél évre elegendő mennyiség, tudtuk meg a Karitász sajtóirodájától.
A két hónapos akció alatt a dm vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel adományként, amelyeket a szervezet pelenkák formájában továbbított a Karitász által kiválasztott családoknak.
Az akció lezárásaként ma délelőtt több családnak is átadták az egyenként 25 csomag pelenkát a dm és a Karitász vezetői a budapesti Szent Erzsébet Karitász Központjában.