Családháló

Kezdőoldal Háttér Egyedülálló juttatási csomag dolgozó anyáknak

Egyedülálló juttatási csomag dolgozó anyáknak

Magyarországon kiemelkedően jónak számító szintre fejleszti családi juttatásainak rendszerét a Microsoft. A cég az egyenjogúság és a sokszínűség elkötelezett támogatója, így a most bevezetett juttatásokat nemtől és kortól függetlenül minden munkavállaló számára elérhetővé válnak.

Babafalva,

Egyedülálló juttatási csomagot biztosít munkavállalóinak a Microsoft.

A kisgyermeket vállaló édesanyák 24, az édesapák 6 hét szabadságot vehetnek igénybe. A dolgozók ezen felül 4 hét ápolási szabadságra is jogosultak, amelyet súlyos betegséggel küzdő hozzátartozóik gondozására fordíthatnak. Az anyasági szabadság első 20 hetében, az apaságinál és az ápolásinál pedig a teljes időtartam alatt jár a fizetés száz százaléka.

Egy gyermek születése, felnevelése, valamint a munkaképtelenséggel járó betegségek komoly problémát okozhatnak. A kisgyerekkel otthon lévők kiesnek a munkaerőpiacról: fizetésük hosszú ideig hiányzik a családi kasszából, mivel az állam által biztosított gyermekvédelmi ellátások csak részben pótolják a korábban kapott fizetést. Szintén érzékeny veszteséget okozhat egy váratlan, súlyosabb betegség, amely a munkavállalót épp úgy érintheti, mint közeli hozzátartozóját.

„A Microsoft bevallottan és célzottan törekszik olyan munkahelyi környezet megteremtésére és megőrzésére, ahol a munkavállalók motiváltak, szabadon tevékenykedhetnek és biztonságban érzik magukat. Éppen ezért a cég világszerte több helyen, így Magyarországon is jelentősen átalakítja családi juttatásainak rendszerét. A magyar piacon egyedülálló juttatási csomag a Microsoft munkavállalóinak teljes életciklusát lefedi:

Onnantól, hogy diákkorukban gyakornokként dolgoznak nálunk, majd fiatal családosként kapnak támogatást gyermekeik születésekor, egészen odáig, hogy később hozzátartozóik ápolása miatt sem kell meghatározott ideig lemondaniuk a fizetésükről” – mondta Szentpétery Boglárka, a Microsoft HR-igazgatója.

A cikk itt folytatódik!

Hozzászólások

hozzászólás

CÍMKÉK:
Read previous post:
Online marketing a gyerekszobában

A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve...

Close