Családháló

Kezdőoldal Média Társadalmi érzékenyítés a célja az Alma Együttes új klipjének

Társadalmi érzékenyítés a célja az Alma Együttes új klipjének

Az Alma Együttes új klipje jól illeszkedik azon dalok sorába, melyeknek célja a gyerekek és a társadalom érzékenyítése a beteg, fogyatékkal élő, vagy egyszerűen csak nehezebb sorban élő tagjaival szemben. A szerzők a „Kackac kukac” képsorain keresztül azt szeretnék elérni, hogy a különböző gyógykezelések hatására megkopaszodó gyerkőcöket a többiek ne csúfolják, ne közösítsék ki.

C.L.,

Hozzászólások

hozzászólás

CÍMKÉK:
Read previous post:
Több mint 90 ezer család kapott otthonteremtési támogatást

Elindulása óta több mint 90 ezer család részesült összesen 250 milliárd forint otthonteremtési támogatásban (csok) - mondta az Emberi Erőforrások...

Close