Családháló

Kezdőoldal Egészség és lélek 5 tipp, hogy az iskola mellett is kialudhassa magát

5 tipp, hogy az iskola mellett is kialudhassa magát

Az alvást megelőző csendes elfoglaltságok és a képernyők mellőzése is sokat segíthet a szakértő szerint, aki azt is elmondja, milyen színű éjszakai világítást érdemes választani.

Dívány,

Az iskolakezdés jelentette koránkelés által összezavart, és a kialvatlanság miatt meglepő módon gyakran hiperaktívvá és gyanúsan derűssé váló kicsik alváskörülményein számos módszerrel javíthatunk. Mindezt nem saját kútfőből vett információmorzsák, hanem egy igazi szakértő útmutatása alapján magyarázta el egy kilencéves BBC-s.

Lassú átmenet

A gyerekek ideális alvásmennyiségét meghatározó táblázatok (egy 16 éves esetében valószínűleg elég nehezen betartható) ajánlásainak figyelembe vétele mellett jó ötlet már az iskolakezdés megelőző időszakot az átállás megkönnyítésére használni, és néha egy kicsit előbb lámpát oltani.

A cikk itt folytatódik.

Hozzászólások

hozzászólás

CÍMKÉK:
Read previous post:
Autizmus által érintett családokat segítő modellprogram indul

Az autizmus által érintett családokat segítő modellprogram indul; az Autisták Országos Szövetsége (AOSZ) október 5-ig várja a családok és a...

Close