Perel és nem nyilatkozik a Gyermekrák Alapítvány

Az alapítvány szerint egy közlekedési szabálysértést, a villamossínekre ráhajtó alapítványi mentőautó ügyét használja fel a média arra, hogy megalapozatlanul támadja őket. Ezért "megteszik a jogi lépéseket", és nem nyilatkoznak a vizsgálatok végéig, közölték.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
háttér
2013. december 21. Gyarmati Orsolya

Az alapítvány szerint egy közlekedési szabálysértést, a villamossínekre ráhajtó alapítványi mentőautó ügyét használja fel a média arra, hogy megalapozatlanul támadja őket. Ezért “megteszik a jogi lépéseket”, és nem nyilatkoznak a vizsgálatok végéig, közölték.


“A napokkal ezelőtt elindított, méltatlan médiatámadások súlyosan sértik Alapítványunk 16 év alatt kiharcolt hírnevét. A valótlan állításokat és valós tényeket hamis színben feltüntetőkkel szemben megtesszük a jogi lépéseket”, közölte a Gyermekrák Alapítvány.

A szervezet azt állítja, hogy az ügyet kirobbantó Index “egyetlen állítása valós csupán. Nevezetesen az, hogy a Gyermekrák Alapítvány betegszállító autója felhajtott a sínekre”. (Az Index napokon át követte és filmezte le, hogy a mentőautó viszi reggel munkába Balogh István elnököt budai házából, a dugókat a síneken kikerülve.) Azt írták, ezért már az Alapítvány elnöke nyilvánosan elnézést kért, és figyelmeztette a gépkocsivezetőt, hogy ez többet nem fordulhat elő. Szerintük ők elmondták a cikk írójának, hogy az autó azért ingázik Budaliget és a Rákóczi tér között, “mert az Alapítvány elnöke költségkímélés szempontjából saját garázsában adott helyett a gépkocsinak”.