Integető cicák a magyar tervező karácsonyi kampányában
A közeledő ünnepekre hangoló kampányokat és karácsonyi kollekciókat idén sem kell nagyítóval keresni a divatházak oldalain illetve a magazinokban. Hazai tervezőktől azonban még nem igazán láttunk effajta ünnepi hirdetést, így még jobban meglepődtünk, mikor szembejött velünk Gyulai Natália márkájának, a NATI 100% PUER IDEA látványos karácsonyi gyűjteménye.

A közeledő ünnepekre hangoló kampányokat és karácsonyi kollekciókat idén sem kell nagyítóval keresni a divatházak oldalain illetve a magazinokban.
Hazai tervezőktől azonban még nem igazán láttunk effajta ünnepi hirdetést, így még jobban meglepődtünk, mikor szembejött velünk Gyulai Natália márkájának, a NATI 100% PURE IDEA látványos karácsonyi gyűjteménye.A tervező nem ismeretlen név a szakmában, hiszen már 1996-ban, 21 évesen 15.000 ezer tervező közül megnyerte a WFC International World Fashion Contest fődíját, amit a Nina Ricci vezetője tervezőjétől vehetett át.