A gender őrülete már a ruhaboltokban van!
És igen, beköszöntött a világbéke, a jólét és a nyugalom – végre. Ja, egy fenéket. Csak a John Lewis divatmárka bevezette, hogy nem címkézi külön fiú és a lánykaruhácskának a termékeit és nem külön árulja majd, hanem polcorrectebben. Nem erőltet rá senkire semmit. Mert ez most menő. Mert kicsattannak az „elfogadástól” és különben is: legyen minden „píszí”!
Ez ugyanaz az izzadságszagú vonal, amely mindenféle vélt megóvás miatt „nemteleníteni” akarja a Lego játékokat, átnevezi apukát és anyukát egyes és kettes számú szülőre, és ami miatt nemrég születhetett meg az első „nemtelen” baba, aki majd – ahogy a régi vicc mesélte annó – majd eldönti, hogy milyen nemű akar lenne. Hiba lenne ráerőltetni bármit is – igaz?
Elképzelem, amint a kis 3 évessel bemegy a mamája (vagyis az egyes szülője) a John Lewis üzletébe és a még nem is tökéletesen beszélő csöppség kiveri a balhét, miszerint milyen alapon mondják róla amit, és sugalmazzák a számára, hogy neki milyen ruhadarabot kéne választania.
Abszurd. Tiszta Örkény…
Ki a francot kötelez, presszionál az ha egy neki tetsző ruha más polcon talál, mint ahol először keresné? Senkit, kivéve a (szigorúan nem nőnemű és nem hímnemű) marketingest, aki félbetört jogi pályájáról hozott emlékekkel felvértezve próbál nagyon szivárványba fordulóan valami nagyot virítani. Mert mondták neki a haverok a romkocsmában, hogy ezt így kell.
Ez az egész iszonyú hazugság és marha nagy képmutatás. Óvjuk, védjük a megszületett csecsemőt, akinek – ne legyenek kétségeink – már most is van neme, de máskülönben meg simán szemet huny a XXI. század társadalma afelett, hogy milliónyi magzatot pusztítanak el megszületése előtt „szociális válsághelyzetre” hivatkozva. Mert az új generációra leselkedő legnagyobb veszély nem a klímaváltozás, nem migrációs hullám és az ezzel karöltve járó terrorizmus, nem a jó munkahely és a lakóhely elvesztésének lehetősége, hanem ez az agyrém.
Milyen marha jó lesz, ha ez az egész szép lassan(?) továbbgyűrűzik majd! És eljutunk oda, hogy feminista(?) amazonok hatására minden színtelen, szagtalan, azaz semmilyen lesz. Mert ugye nem szabad beskatulyázni a gyerekeket, hogy fiús játékkal játszanak-e vagy lányos ruhákat választanak-e maguknak! Nem szabad még feltételezni sem, hogy egy kisfiú inkább autókkal játszana és nem rózsaszínű Barbie babákkal! Ez maga az ősbűn lenne!
Britain is going officially bonkers. pic.twitter.com/tncRdoaejX
— Piers Morgan (@piersmorgan) 2017. szeptember 2.
Köztudott marketing fogás, hogy a cégek sikeresebbek lehetnek, ha felvállalnak egy-egy ügyet, odaállnak mellé és marha szolidárisnak, jogvédőnek, elfogadónak és PC-nek mutatják magukat. Az, hogy ez idiótaságokat is szülhet, nem számít. Csak a profit – szigorúan.
A burka meg úgyis egyszínű, nem okoz gondot…