Életpárti reklámmal készült a Pringles a Super Bowlra
Még ha feltehetően nem is volt teljesen tudatos a gyártók részéről.
A vasárnapi Super Bowl szünetében egy kifejezetten életpárti reklámot láthatott a Pringlestől az a 113 millió amerikai, akik a tévében követték az NFL döntőjét. Bár feltehetően a cég részéről nem volt tudatos, a rövid videóban a már megszületett személyekkel egyenrangúként mutatták be a magzatot.
Többek között a Pringles is bevásárolta magát a február 13-i Super Bowl reklámszünetébe. A külön erre az alkalomra készített videóban egy fiatal fiú látható, ahogy mohón nyúl a Pringles-ös dobozba, ami rászorul a kezére. Erre egy idős úr ( a fiú nagyapja) nevetve idézi fel, hogy ki más járt még hasonlóan: gyakorlatilag mindenki. Az orvosok, a bírók, a kvízjátékosok, sakkvilágbajnokok, vagy épp a reklámba leszerződtetett Meghan Trainor, amerikai énekesnő. Az utolsó képkockák egyikén megjelenik egy ultrahangkép, amelyen egy magzat látható, karján egy Pringles-ös dobozzal.
„Így járt a kis unokatestvéred, Timmy is” – mondja az idős férfi.
Az alapvetően humorosnak szánt reklámban több életvédő mozgalom és szervezet is vélte felfedezni az életpárti üzenetet. A kép megjelenése ugyanis a születendő gyermekek emberi mivoltát hangsúlyozza, hogy ugyanolyan személyek, mint már megszületett társaik.
Kathryn Jean Lopez, a konzervatív National Review szerzője Twitter bejegyzésben köszönte meg a Pringles-nek a magzatok melletti kiállást, és azt írta: „(a reklámot) hivatalosan is a Pringles életvédő reklámjának nevezem”.