Feladata az LMBTQ-propaganda terjesztése a fiatalok körében
A homoszexuális influencerekkel való munka az Európai Parlament kommunikációs stratégiájának része.
2021 februárja óta van LMBTQ különmegbízottja az Európai Parlamentnek (EP) Riccardo Simonetti ismert német–olasz influencer személyében. A jószolgálati nagykövet, „Goodwill Ambassador” kitüntető cím, amelyre olyan embert kérnek fel, aki ismertségét felhasználva kiáll egy jó ügy mellett vagy egy globális probléma megoldása érdekében.
Az Instagram LMBTQ-sztárja több százezer követővel
Cosima Barón Fernández de Córdoba PR- és kommunikációs szakértő az EP müncheni kapcsolattartó irodája részéről vette fel a kapcsolatot a 28 éves fiatalember menedzserével. Az EP kapcsolattartó irodái minden országban igyekeznek jelen lenni, azzal a céllal, hogy kommunikációs hidat alkossanak az európai politika és a polgárok között.
„Az influencerekkel való munka az Európai Parlament kommunikációs stratégiájának része, egy új célcsoport kialakítása érdekében. Az összekötő irodában elsősorban azokat a fiatalokat szeretnénk elérni, akik már nem a hagyományos hírcsatornákat nézik. A hosszú távú kötelezettségvállalásokhoz az Európai Parlamentnek hiteles emberekre van szüksége, akik szenvedélyesen foglalkoznak azzal, amit csinálnak. Riccardo tökéletes partner ehhez. A csillogást és a divatot képviseli, és évek óta kampányol az LMBTQIA+ jogokért.
Instagram-profiljának körülbelül 300 000 feliratkozója van. A legtöbb Instagram-felhasználó 18 és 34 év közötti fiatal. Az EP stratégiája tehát kifizetődik.
Simonetti magával viszi követőit a mindennapjaiba. Betekintést enged a munkáiba, mint modell, moderátor vagy divat influencer, és beszámol európai politikai kérdésekről” – nyilatkozta az EP kapcsolattartó irodájának munkatársa.
Simonetti szerint Magyarországon „aggasztó a helyzet”
Az Európai Parlament LMBTQ jószolgálati nagykövete saját elmondása szerint novemberben hazánkba érkezik, mivel nálunk az LMBTQ-közösség tagjai számára „aggasztó” a helyzet.
Hollik István kereszténydemokrata politikus, a Fidesz–KDNP kommunikációs igazgatója a közösségi médiában reagált a különös bejelentésre:
„A képeken éppen női ruhában mutogatja óvodásoknak a Raffi és a pink tütüje című könyvét. Elnézve a képeket és a könyvét, a különmegbízott nem a felnőttek nemi identitásának védelmével, sokkal inkább a gyermekek LMBTQ-nevelésével van elfoglalva.
Ez újabb bizonyíték arra, hogy az LMBTQ-lobbi igenis a gyermekeket akarja manipulálni koruknak nem megfelelő tartalommal és Brüsszelnek valójában a magyar gyermekvédelmi törvénnyel van baja!”
Riccardo egyik „mesekönyvét” felkarolta a McDonald’s is és a Happy Meal gyermekmenüjéhez ajándékozza Ausztriában, Németországban, Amerikában.
Az amerikai fiatalok közel fele az LMBTQ-közösség tagja
Egy a Newsweek által közölt tanulmány riasztó eredményeit szemlézte az Origo hírportál, amelyből kiderült, hogy az amerikai fiatalok körében óriási befolyással bír az LMBTQ-divat.
Idén már kimagasló arányú fiatal állította magáról, hogy transznemű vagy a saját neméhez vonzódik. „Az ezredfordulósok 30 százaléka, míg a fiatalabb Z generáció 40 százaléka állítja magáról, hogy az LMBTQ-közösség tagja.”
Ugyanakkor Magyarországon az Alapjogokért Központ legfrissebb közvélemény-kutatása szerint sokkal reményteljesebb a helyzet. A magyar gyermekvédelmi törvényt a többség támogatja.
A megkérdezettek több mint 90 százaléka egyetért a pedofil bűncselekmények szigorúbb büntetésével, 60 százalékuk szerint pedig meg kell óvni a kiskorúakat a gender- és homoszexuális propagandától.
Kiemelt képünk forrása: Twitter/Riccardo Simonetti