Egyre több gyereknek nincs fogalma arról, mi az a reklám

Ahogy egyre több felhasználó szünteti meg a kábeltévé előfizetését, és vált streaming szolgáltatásokra, egyre több gyerek akad, akinek fogalma sincs, mi fán terem a reklám. Mindezt a Netflix reklámmentes online jelenlétének köszönhetjük.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
háttér
2017. március 20. Dívány

Subject: On 2013-04-23, at 4:06 PM, Milne, Vanessa wrote: Photo child watching TV dreamstime dreamstime_l_4007344.jpg

Az érdekes adatra az Extreamist bukkant rá, akik arra voltak kíváncsiak, hány csak Netflixet használó szülő 10 éven aluli gyerekének kínai a reklám fogalma. 50 netflixes, és 50 klasszikus formában tévéző háztartást hasonlítottak össze, némileg meglepő eredményekkel. A netflixes kölykök 82 százalékának fogalma sem volt, mi az, hogy reklám. Hozzá kell tenni persze, hogy a kábeles csapatban is akadt 38 százalék, aki hasonlóan értetlenül állt a furcsa megszakítások előtt.

Úgy tűnik, kedvenc meséjének félbeszakítása egészen traumatikus élményt jelent egy netflixes hatévesnek. Egy olvasó kislánya például könnyekben tört ki, amikor egy barátjuk lakásában először találkozott a jelenséggel.

A cikk itt folytatódik!