Egyre több gyereknek nincs fogalma arról, mi az a reklám
Ahogy egyre több felhasználó szünteti meg a kábeltévé előfizetését, és vált streaming szolgáltatásokra, egyre több gyerek akad, akinek fogalma sincs, mi fán terem a reklám. Mindezt a Netflix reklámmentes online jelenlétének köszönhetjük.
Az érdekes adatra az Extreamist bukkant rá, akik arra voltak kíváncsiak, hány csak Netflixet használó szülő 10 éven aluli gyerekének kínai a reklám fogalma. 50 netflixes, és 50 klasszikus formában tévéző háztartást hasonlítottak össze, némileg meglepő eredményekkel. A netflixes kölykök 82 százalékának fogalma sem volt, mi az, hogy reklám. Hozzá kell tenni persze, hogy a kábeles csapatban is akadt 38 százalék, aki hasonlóan értetlenül állt a furcsa megszakítások előtt.
Úgy tűnik, kedvenc meséjének félbeszakítása egészen traumatikus élményt jelent egy netflixes hatévesnek. Egy olvasó kislánya például könnyekben tört ki, amikor egy barátjuk lakásában először találkozott a jelenséggel.