Családháló

Kezdőoldal Háttér Online marketing a gyerekszobában

Online marketing a gyerekszobában

A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?

Tudatos Vásárló,

Európában az online elköltött hirdetések már megelőzik a televíziós reklámokat, és az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt a gyerekeket célzó marketing eszközök alkalmazása.

Éppen emiatt az Európai Bizottság átfogó kutatást indított a témában, amelynek fő kérdései

  • a gyerekekhez szóló online marketing kiterjedése és jellemzői,
  • az online játékokban elhelyezett hirdetések hatása a viselkedésre, és
  • az országok szerinti szabályozás felülvizsgálata voltak.

A kutatásban többféle (viselkedéstani, fókuszcsoportos, kérdőíves, mélyanalítikus) vizsgálati módszert alkalmaztak, illetve felülvizsgálták a résztvevő 28 EU-tagállam szabályozását is. (Izland és Norvégia is csatlakozott a kutatáshoz.)

A cikk itt folytatódik!

Hozzászólások

hozzászólás

CÍMKÉK:
Read previous post:
Bolba Éva: „A lányok a zenébe nőnek bele: átfonja az életünket”

Bolba Éva jazz énekessel arról beszélgetünk, hogy kell-e zenére nevelni gyermekeinket, vagy a génekben van az akarat és a tudás....

Close