A nőknek olyan a vásárlás, mint a férfiaknak a szex?

Egy nemrég megjelent online tanulmány szerint a nők naponta 91 alkalommal gondolnak a divatra és a vásárlásra – ez négyszer több, mint ahányszor a férfiak gondolnak a szexre. Ez a tanulmány megcáfolja azt a szürreális mítoszt is, miszerint a férfiak minden hetedik másodpercben a szexre gondolnak. A szakértők kétségtelenül bizonyítottnak tekintik, hogy a férfiak nem annyira szexcentrikusak, mint azt korábban gondolták.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
2012. június 15. czefernek.lena

Egy nemrég megjelent online tanulmány szerint a nők naponta 91 alkalommal gondolnak a divatra és a vásárlásra – ez négyszer több, mint ahányszor a férfiak gondolnak a szexre. Ez a tanulmány megcáfolja azt a szürreális mítoszt is, miszerint a férfiak minden hetedik másodpercben a szexre gondolnak. A szakértők kétségtelenül bizonyítottnak tekintik, hogy a férfiak nem annyira szexcentrikusak, mint azt korábban gondolták.


Éveken keresztül a férfiak domináltak az internetes vásárlások terén, egy digitális marketing ügynökség, az iProspect felmérése alapján a jómódú férfiak hetven százaléka online vásárol, sőt több, mint egynegyedük heti rendszerességgel webshopozik. Ez a tapasztalat megfordulni látszik,egy online üzlet, a Very.co.uk által megkérdezett brit nők állítólag napkeltétől –napnyugtáig visszatérnek gondolatban a vásárláshoz, gondosan átfésülik az online boltok kínálta lehetőségeket, vagy egyszerűen csak álmodoznak arról, hogy megveszik például az eBay-en Kim Kardashian egyik megunt vagy egyszer hordott állatmintás Cavalli ruháját.

A felmérésből az is kiderült, hogy a brit nők 11 százaléka gyakrabban gondol a divatra, mint a családra, barátokra vagy a munkára. „A fiatal nők nagy részének a divat többet jelent, mint egy hétköznapi hobbi vagy enyhe érdeklődés – egy életforma, melyet a felmérés eredményei is megerősítenek” – mondta Rebecca Elderfield, a Very.co.uk stílus igazgatója.