Apu olcsó arcszesze

Ki ne emlékezne még a legendás Barbon arcszesz nagypapaillatára, s kellemes árára? A válságban megtépázott családi kassza legnagyobb örömére most visszatérnek ezek a termékek, s még némi arculatváltásra is számíthatunk.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
2011. június 24. czefernek.lena

Ki ne emlékezne még a legendás Barbon arcszesz nagypapaillatára, s kellemes árára? A válságban megtépázott családi kassza legnagyobb örömére most visszatérnek ezek a termékek, s még némi arculatváltásra is számíthatunk.


Egy ismerősömnek kerestem ajándékba valami kellemes illatú és áru arcszeszt, amikor arra lettem figyelmes, hogy egy gusztusos, kék csomagolású flakon is sorakozik az üzlet polcain, méghozzá jóval a többi – kilencszáz-ezertöbbszáz – forint értékű illatszer között. A kérdéses szépségápolási termék ára ugyanis szemérmetlenül olcsó volt, mindössze 350 forintba került, s semmivel sem maradt alul az őt körülvevő társak között. Kíváncsivá tett a dolog, de mivel az eladó sem tudta, honnan származik az arcszesz, hosszas kutatás után együttes erővel jöttünk rá, hogy a magyar piacra nemrég visszatért hazai gyártó, a Caola termékéről van szó.

Az ismét nyereségessé vált cég ugyanis nemrég úgy döntött, hogy visszavásárolja saját, jól bevált márkaneveit. A Caola újrázása már csak azért is örömteli, mert nem is lehetne találni a mostaninál megfelelőbb időszakot arra, hogy a megtépázott családi kasszának kedvező termékek kerüljenek bevezetésre. Nem is gondolnánk, mennyi megtakarítást lehet elérni azzal, ha nem a borsos árú és hangzatos nevű nyugati termékeket használjuk ablakpucolásra, borotválkozásra és tisztálkodásra, hanem visszatérünk a legalább annyira sikeres és hatékony magyar áruk választékaihoz.

Ki ne emlékezne még a Barbon, a Velmetina vagy éppen a Derby termékcsaládra? De ott a háziasszonyok körében szintén nagy sikernek örvendő Caosept, a Medal, vagy éppen a Tükör ablaktisztító, és akkor az Ovenall szájvízről a Figaroról és a Biorepről még nem is beszéltük. Nagyszüleink egytől egyig ezeket a hagyományos magyar termékeket használták, és talán nem tévedünk, ha azt mondjuk, ők aztán tudtak spórolni! A termékek minőségét pedig mi sem mutatja jobban, hogy sokan még ma is keresik azokat az üzletek polcain.

Természetesen azok se maradnak olcsó magyar termék nélkül, akik idegenkednek a Barbon arcszesz használatától (melynek illatáról mindig a nagypapájuk fog eszükbe jutni). Benkő László, a cég vezérigazgatója (aki maga is Derby borotvahabot használ) a HVG-nek nyilatkozva elmondta, most újra van lehetőségük a termékek frissítésére. Nemrég dobtak piacra például egy új tisztálkodó-testápoló és agy rovarirtó-családot, de bővítették a szúnyog-és kullancsrisztó termékeiket és a népszerű kéz-és bőrfertőtlenítő géljeiket is.

A Caola folyamatosan fejleszti termékeit, s a nyugati gyártókéval is képes felvenni a versenyt – nyilatkozta a cég céljairól Benkő hozzátéve, hogy most készülnek például piacra dobni egy zöldség-és gyümölcsfertőtlenítő készítményt, amire a németországi történések után várhatóan lesz is kereslet. Ezt mi is szívesen kipróbáljuk!