6 tipp, hogy ne utálja a munkahelyét
Egy munkahelyen dolgozni mindig is jár valamennyi feszültséggel, főleg akkor, ha másokkal kell együttműködnie. Konfliktusok mindig is voltak és lesznek is ilyenkor, nem mindegy azonban, hogyan kezeli őket, a végeredmény ugyanis nagyban kihathat a kedvére, sőt a teljesítményére is. A Huffington Post összeszedte, mik azok az aranyszabályok, amikkel megkönnyítheti a saját dolgát.Mondja ki, ami bántja

Egy munkahelyen dolgozni mindig is jár valamennyi feszültséggel, főleg akkor, ha másokkal kell együttműködnie. Konfliktusok mindig is voltak és lesznek is ilyenkor, nem mindegy azonban, hogyan kezeli őket, a végeredmény ugyanis nagyban kihathat a kedvére, sőt a teljesítményére is. A Huffington Post összeszedte, mik azok az aranyszabályok, amikkel megkönnyítheti a saját dolgát.
Mondja ki, ami bántja
Az első és legfontosabb, hogy ha van valami, ami bosszantja önt, akkor jelezze, és ne tartsa magában a feszültséget: a harag enélkül csak gyűlik és gyűlik, végül robban. Ez a tanács vonatkozik a kollégákkal és a főnökkel való nézeteltérésre egyaránt. Bár a felettesükkel legtöbben nem mernek konfrontálódni, van, hogy mégis szükséges. Ha például rendszeresen késő esténként kap tőle email-eket, és ez frusztrálja önt – mert úgy érzi, kötelessége rájuk válaszolni -, akkor érdemes ezt szóvá tenni neki. Lehet, hogy kiderül, ő nem is várja el az azonnali választ, csak azért ír olyankor, mert este, nyugalomban jobban szeret leveleket írni.
Ne kapja fel azonnal a vizet
Sokszor, sokakkal megesik, hogy írnak egy e-mailt a kollégájuknak, akkor pedig az nem válaszol azonnal, rögtön felhúzza magát. Ilyenkor úgy érezheti, hogy kérdése, vagy a véleménye nem számít a másik félnek, mielőtt még azonban vérig sértődne, próbálja meg átgondolni, miért is nem írhat vissza a címzett. Ennek ugyanis több oka lehet, kezdve azzal, hogy benyelte a levelét egy spamszűrő, vagy hogy egyszerűen annyit levele van, hogy véletlenül átsiklott rajta. Sőt, még az is lehet, hogy önnek nem sikerült átküldenie sikeresen az emailt. A lényeg, hogy mielőtt nekiesne a másiknak, kérdezzen rá nyugodtan, megkapta-e az üzenetet!