“Együtt a babákért”

Harmadik alkalommal zárult le dm drogerie markt, a Pampers és a Karitász közös jótékonysági akciója. Ennek keretében országszerte 260 kisgyermekes család kap egyenként 25 csomag pelenkát. Február 11-én Écsy Gábor atya és Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere adta át jelképesen a csomagokat néhány családnak Budapesten.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
dm
2014. február 11. bencze.aron

Harmadik alkalommal zárult le dm drogerie markt, a Pampers és a Karitász közös jótékonysági akciója. Ennek keretében országszerte 260 kisgyermekes család kap egyenként 25 csomag pelenkát. Február 11-én Écsy Gábor atya és Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere adta át jelképesen a csomagokat néhány családnak Budapesten.


2013-ban immár harmadik alkalommal indította el a dm drogerie markt Együtt a babákért kampányát, amelynek célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A dm, a Procter & Gamble és a Karitász közös kampányába az ország összes dm üzlete bekapcsolódott.

Az akció eredményeként 260 kisgyermekes család kap egyenként 25 csomag pelenkát, amely mintegy fél évre elegendő mennyiség. Így összesen 6500 csomag pelenkával tudtak segíteni a családokat, amelynek összértéke meghaladja a 18 millió forintot.

A két hónapos akció alatt a dm vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel adományként, amelyeket a szervezet pelenkák formájában továbbított a Karitász által kiválasztott családoknak. A kampány során több mint 6500 vásárló ajánlotta fel pontjait.

Az átadón Écsy Gábor atya köszönetet mondott együttműködő partnereinknek és minden adományozónak, hogy segítségükkel 260 családot tudtunk köze 100 ezer forint értékű pelenkával támogatni.