Féléves filmsztár: Rambótól A keresztapáig (fotókkal)
Még csak féléves egy brit fiúcska, de máris olyan klasszikus filmek jeleneteiben kapott főszerepet, mint A cápa, a Tizenkét dühös ember, vagy A 8. utas a halál.
Még csak féléves egy brit fiúcska, de máris olyan klasszikus filmek jeleneteiben kapott főszerepet, mint A cápa, a Tizenkét dühös ember, vagy A 8. utas a halál.
A filmjelenetek operatőre és teljes stábja a gyermek anyja. A 36 éves Emily Hammond rendezi egy-egy emlékezetes film emlékezetes képének beállítását, ő a kellékes, és persze ő gondoskodik a főszereplő minden sztárszeszélyének kielégítéséről: étkezéséről, szállásáról, szórakozásáról. A casting – szereplőválogatás – is rá hárul: ő válogatja ki csemetéje játékai közül a legalkalmasabbakat egy-egy jelenet fotójához.
Így aztán a Cápa címűnél gyermeke babakádban fürdik és eltátott szájjal csodálkozik rá egy felé közelítő műanyag halacskára, mely vicsorít ugyan, de legfeljebb 10 centis.
A keresztapában ágyban fekszik a gyermek, mellette egy plüss ló. (A film emlékezetes jelenete, amikor vérbe fagyva ébred egy férfi, mert kedvenc lova levágott fejét dugta a maffia az ágyába – figyelmeztetésül és elrettentésül.)
A Tizenkét dühös ember babaváltozatában a fiúcska – kinek neve Arthur – gyerekasztalfőn elnököl, körötte plüssállat esküdtek “vitáznak”. (A fotó fekete-fehér, az anya még a Henry Fonda főszereplésével készült, legklasszikusabb filmváltozat “remake-jét készítette el.)
A 8. utas a halál című filmből az idegen lény “hashasítását” ültette gyermeke világába a anya: vérengző kígyóféregszerűség helyett egy plüssmaci bújik elő Arthur babaruhájából a fiú gyomra táján.
Külső felvételi munkákba is belevágott anya és gyermeke: a csöppnyi Arthur homlokpántos Rambóként ücsörög a “dzsungelben” – egy kertben. Az anya ügyelt arra, hogy Arthur ruhájának felső része is rambói legyen.
A fényképek fent vannak a világháló – nagy sikerrel. Havonta 50 ezren nézik meg a www.studioarthur.co.uk honlapot – adta hírül a brit Metro újság.