Magyar imázsfilm nyert rangos nemzetközi díjat

Magyar imázsfilm ért el második helyezést Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
életmód
2014. március 11. Szaurella

Magyar imázsfilm ért el második helyezést Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén.


A Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriájában lett díjnyertes. A megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.

)

A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Ezek Magyarország kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékei: Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus.