Szponzorált esküvő
Courtney McKenzie és vőlegénye úgy döntöttek, kicsit másként finanszírozzák esküvőjüket mint az megszokott lenne. A fiatal pár cégek logóit hordaná az esküvői ruhájukon, valamint mindenféle hirdetést és reklámot helyezne el az esküvői fotókon is, amelyeket aztán posztolnának is.
Courtney McKenzie és vőlegénye úgy döntöttek, kicsit másként finanszírozzák esküvőjüket mint az megszokott lenne. A fiatal pár cégek logóit hordaná az esküvői ruhájukon, valamint mindenféle hirdetést és reklámot helyezne el az esküvői fotókon is, amelyeket aztán posztolnának is.
A pár egy honlapot is készített, amelyen leírják céljukat: 2014 decemberében Thaiföldön szeretnének összeházasodni, és ehhez szponzorokat keresnek. A beérkező felajánlások egy százalékát McKenzie-ék rászorulóknak juttatnák el.
“Minden évben elmegyünk valahová nyaralni, de Thaiföldön még soha nem voltunk, ezért úgy döntöttünk, ott házasodunk össze.”, mesélték a BuzzFeednek. Courtney és Jamil célja, hogy nem kevesebb mint 30 ezer dollárt gyűjtenek majd össze leendő támogatóiktól álmuk megvalósításához.
“Úgy tervezzük, hogy a Twitter, a Facebook és az Instagram segítségével végigposztoljuk az egész utunkat, miközben természetesen a ruháinkon is viseljük majd a szponzoráló cégek logóit”, mondta McKenzie.
Ti rátennétek mondjuk egy bank vagy egy autómárka logóját az esküvői ruhátokra egy ingyenes thaiföldi utazás reményében?