Zseniális plakát készült a családon belüli erőszak ellen
Végre készült egy olyan reklám, melynél van értelme az arcfelismerő szoftvernek – adja hírül az Adweek. A plakáton egy sebes, véraláfutásos arcú nő látható, aki türelmesen pislog: egészen addig nem történik semmi, amíg valaki rá nem néz a plakátra – mert abban a pillanatban, hogy felkeltette valakinek az érdeklődését, azonnal elkezdenek gyógyulni a bántalmazott nő sebei.
Végre készült egy olyan reklám, melynél van értelme az arcfelismerő szoftvernek – adja hírül az Adweek. A plakáton egy sebes, véraláfutásos arcú nő látható, aki türelmesen pislog: egészen addig nem történik semmi, amíg valaki rá nem néz a plakátra – mert abban a pillanatban, hogy felkeltette valakinek az érdeklődését, azonnal elkezdenek gyógyulni a bántalmazott nő sebei.
A Nemzetközi Nőnapra tervezett hirdetést a Women’s Aid megrendelésére a WCRS ügynökség készítette, és a lényege az, hogy minél több ember pillant rá az áldozatra, annál gyorsabban gyógyulnak be a sebei.
A plakát azt szimbolizálja, hogy minél többet kommunikálunk a családon belüli erőszakról, minél kevesebben hunyunk szemet felette, annál gyorsabban javulhat a helyzet. A kampány március 5-én került hirdetőtáblákra Canary Wharfban, Kelet-London egyik kiterjedt bevásárló- és üzleti negyedében, de már a tervezési szakaszban megnyerte a 2014-es Art of Outdoor versenyen az interaktív hirdetésért járó díjat. Szavak helyett jöjjön a döbbenetes valóság, nézze meg a videót! Kattintsatok tovább!