Szexista, paternalista és bárgyú

A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.

A cikk több mint 3 éves. Tartalma elavult információt tartalmazhat.
életmód
2015. április 14. Paulik András

A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.


A Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége márciusban indított kampányt, hogy meggyőzze a fogyasztókat a reklámok hasznosságáról. Hát, így nehéz lesz …

Örülj, hogy nézheted és hallgass!

A kampány honlapja ezzel indít: „hogy egy reklám jó-e vagy sem, azon lehet vitatkozni, de hogy a reklámok, úgy általában hasznosak-e, azt zárjuk rövidre!”. A reklám hasznossága nem vitatható? Egy szimpátia kampánynál elég merész ilyen súlyos állítással indítani: itt aztán vitának helye nincs. Mi ennek az üzenete a célközönség, a fogyasztó felé? Kedves fogyasztó, leszel szíves nem gondolkodni, nem vitatkozni, csak fogyasszad a reklámokat szép csendben és szorgalmasan?